Αντίο στην Αμαλία Μπλουκιδη από τη Λίμνη

 


Μια από τις αγαπημένες μου περιοχές στην Β. Εύβοια είναι η Λίμνη, την οποία έχω επισκεφθεί πολλές φορές και όσες και αν την επισκεφθώ κάτι θα έχω να ανακαλύψω και πάλι. Όμως δεν κατάφερα ποτέ να γνωρίσω μια υπέροχη γυναίκα, που έφυγε από την ζωή και ακούει στο όνομα Αμαλία Μπλουκιδη. Την συμπάθησα όμως,και της είμαι ευγνώμων που υπήρξε στην πόλη της Λίμνης, μέσα από ενα κείμενο του Χαραλαμπου Χατζιλαμπη ,που θα το παραθέσω παρακάτω αυτούσιο. Τέτοιες γυναίκες και τέτοιους ανθρώπους έχει ανάγκη η κοινωνία μας. Καλό ταξίδι Αμαλία και ας μην σε είχα γνωρίσει εν ζωή.

Ακολουθεί το κείμενο του Χαραλαμπου Χατζιλαμπη αυτούσιο:

ΑΜΑΛΙΑ ΜΠΛΟΥΚΙΔΗ: R.I.P.


ΜΟΛΙΣ «ΠΡΟΧΘΕΣ», (3/8/2022) ΑΥΤΑ ΕΓΡΑΦΕ Η ΑΜΑΛΙΑ…


«Δηλαδή, τι να ξεχάσω; Την αγωνία; Τον τρόμο; Τον πανικό; Την ανασφάλεια; Τη διαπίστωση ότι δεν υπήρξε βοήθεια από πουθενά; Να ξεχάσω τον πυροσβέστη που λίγες μέρες μετά μου είπε με κατεβασμένο κεφάλι "Αμαλία δεν μπορώ να σε κοιτάξω στα μάτια"; 

Να ξεχάσω τα δεκάδες πολυτελή αυτοκίνητα της πολιτικής προστασίας (ας γελάσω, χα) και τα περιπολικά που πήγαιναν πάνω κάτω ασκόπως και παντελώς άχρηστοι; Την ανοργανωσιά; Την ανικανότητα; 

Δεν ξεχνιούνται αυτά παιδιά. Οι φλόγες είναι μέσα στην ψυχή μου. Και θα παραμείνω θυμωμένη κι οργισμένη, όσο βλέπω να συνεχίζεται η κοροϊδία κι ο εμπαιγμός. Ξεκινώντας από τους τοπικούς άρχοντες, την περιφέρεια και τον κρατικό μηχανισμό που λειτουργεί για λίγους κι εκλεκτούς. Τα παραδείγματα άφθονα, σε όλους τους τομείς.»


ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΓΕ:

«Το μάθημα που πήραμε σπουδαίο: ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.

Μην ξεχάσετε τι έπαθε η καημενούλα η Εύβοια γιατί δεν έφταιγε σε τίποτα. Θυσιάστηκε. Τον βωμό θα τον δούμε κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον.»


ΚΑΛΟ ΚΑΤΕΥΟΔΙΟ, ΑΜΑΛΙΑ…

ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΣΟΥΝΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΜΝΗ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ…

ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ…

ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ «ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ» ΠΡΟΑΙΣΘΑΝΟΣΟΥΝ ΤΗ ΦΥΓΗ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ…

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η «ΒΑΤΕΡΗ», ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΤΕ ΣΑΝ ΟΔΥΝΗΡΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ, ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ…

Η ΛΙΜΝΗ ΕΧΑΣΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ… 

ΦΤΩΧΥΝΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ…

Σχόλια