Κάτι νέο ετοιμάζει ο Διονύσης Δηλές με τον Κώστα Αρμενόπουλο. Δείτε τι στην αποκλειστική συνέντευξη στο Eviasmile

 


Μια πολύ ενδιαφέρουσα έδωσε ο στιχουργός Διονύσης Δηλές μιλώντας για την αγαπημένη του ομάδα, τον Κώστα Αρμενόπουλο, την Σοφία Βόσσου και πολλά ακόμη. Ήταν μια συνέντευξη κατάθεση ψυχής, που αξίζει να την διαβάσετε:

Ερώτημα 1: Κατά το παρελθόν μου είχες αναφέρει ότι μια από τις αγαπημένες σου ομάδες είναι η ΑΕΚ. Για πες μου τις εντυπώσεις σου από το νέο γήπεδο;

Η ΑΕΚ είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ποδοσφαιρική αγάπη μου, γεννήθηκα ΑΕΚ...!!!

ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...Πηγα αρκετές φορές απέξω όταν ήταν σε στάδιο κατασκευής, αλλά ποτέ μέσα.

Είχα πει ότι θα μπω όταν τελειώσει...Την ημέρα των εγκαινίων όταν πέρασα την είσοδο είχα ένα κενό μέσα μου...Και φτάνοντας στα σκαλοπάτια που οδηγούν στις εξέδρες ένιωσα ένα ρίγος... Μόλις τα ανέβηκα και σήκωσα τα μάτια μου και είδα αυτό το ΘΑΥΜΑ, δεν ηξερα τι να νιώσω, ήθελα να κλάψω από χαρά, από συγκίνηση για όλους όσους δεν το πρόλαβαν... Δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο συναίσθημα γιατί ήταν πρωτόγνωρο όλο αυτό που έζησα και ζω... ΕΙΝΑΙ το ωραιότερο γήπεδο στην Ελλάδα.

ΜΠΡΑΒΟ στο Δημήτρη Μελισσανιδη, μόνο αυτός θα μπορούσε να το φτιάξει.

Ερώτημα 2: Τι νέο ετοιμάζετε με τον Κώστα Αρμενόπουλο και πότε αναμένεται να το δούμε;


Με τον Κώστα Αρμενόπουλο ετοιμάζουμε κάτι που στην Ελλάδα μουσικά δεν έχει έρθει ακόμα, η παραγωγή του ΝΕΟΥ τραγουδιού μας (Ειδηση) θα είναι σε πρότζεκτ που γίνεται μόνο στην Αμερική. Σύντομα θα υπάρξουν και ανακοινώσεις για το ΝΕΟ τραγούδι...!!!

Ερώτημα 3: Πέραν του Κώστα, υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε στίχους σας και σε άλλους καλλιτέχνες;

Ενδεχόμενο τέτοιο πάντα υπάρχει, στο παρελθόν, όπως έχω πει και σε άλλες συνεντεύξεις μου, τραγούδια μου έχουν κυκλοφορήσει από άλλους μεγάλους καλλιτέχνες, μόνο που τότε ήταν επιθυμία μου να μην βάζω το όνομα μου, γνωστά τραγούδια που όλοι τα ξέρετε...!!!


Αν έρθει πρόταση για συνεργασία θα την σκεφτώ γιατί επιθυμία μου είναι να βγάζει ο Κώστας τα τραγούδια μου.

Ερώτημα 4: Πως προέκυψε η συνεργασία με τον άνθρωπο που τραγουδάει στη νοηματική και πως φαίνεται στον κόσμο;

Η συνεργασία με τον Βαγγέλη Μιστιλόγλου προέκυψε μέσο του πατέρα του, Γιάννη Μιστιλόγλου ο οποίος είναι φίλος εδώ και αρκετά χρόνια και γνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα αλλά και την ικανότητα του Βαγγέλη, δουλέψαμε πάνω στα τραγούδια του Κώστα (και όχι μονο) και βγήκε το αποτέλεσμα που όλοι βλέπουν στις εμφανίσεις του, είναι κάτι που το έχει "αγκαλιάσει" ο κοσμος και ειδικότερα τα άτομα με προβλήματα ακοής...!!!

Ερώτημα 5: Ο γιος σου ο Θωμάς έχει πραγματικά αγαπήσει τα τραγούδια του Κώστα. Μήπως μιλάμε για ένα ανερχόμενο ταλέντο;


Ο Θωμάς...!!!


Ο Θωμάς είναι ένα παιδί 8 χρόνων που αγαπάει τη μουσική από τη στιγμή που γεννήθηκε...!!! 


Τα τραγούδια του Κώστα τα έζησε από την πρώτη στιγμη που τα φτιάξαμε, από την ώρα που έγραφα τους στίχους τη μουσική ή και τα δυο μαζί, μέσα στο στούντιο μαζί μας, "ΚΟΛΛΗΤΟΣ" του Κώστα άλλωστε, δε θα μπορούσε να λείπει.


Ταλέντο...? Θα δείξει, άλλωστε το ταλέντο σε κάτι βγαίνει από την αγάπη μας προς αυτό που θέλουμε να κάνουμε και ο Θωμάς την αγαπάει τη μουσική και το τραγούδι, όπως είπα και πριν.


Μακάρι να το ακολουθήσει και να έχει ταλέντο σε αυτό που αγαπαει αλλά να ξέρει ότι είναι ένα δύσκολο μονοπάτι, που θέλει γερό στομάχι και μεγάλες αντοχές, εγώ και ο Κώστας όπου χρειαστεί θα είμαστε κοντά του


Ειναι μικρός ακόμα βέβαια, ας αποφασίσει τι θέλει στη ζωή του μεγαλώνοντας και θα είμαστε δίπλα του.

Ερώτημα 6: Τι είναι για εσένα η Σοφία Βόσσου και ο Πάρις Γαλιανός;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 6η:


Σοφία Βόσσου... Μεγαλο κεφάλαιο στην ελληνική μουσική σκηνή...!!!


Τυχερός που την γνώρισα, αν και πάντα ήταν ένας από τους ανθρώπους που θαύμαζα και ήθελα να γνωρίσω από κοντά, τα έφερε έτσι η ζωή και το έζησα και αυτό...!!!


Τυχερός και ο Κώστας που η συνεργασία του μαζί της του έδωσε μεγάλα εφόδια για την μουσική του καριέρα.




ΠΑΡΗΣ ΓΑΛΙΑΝΟΣ... ΦΙΛΟΣ...Ενας ΑΝΘΡΩΠΟΣ που είχα την ΜΕΓΑΛΗ τύχη να γνωρίσω αλλά και την ατυχία να μη τον ζήσω παραπάνω... θα μου μείνει για πάντα στην καρδιά και δε θα τον ξεχάσω ΠΟΤΕ...!!!


Είναι ΕΠΙΘΥΜΙΑ εμένα και του Κώστα να αφιερώνουμε κάθε εμφάνιση στη μνήμη του ΠΑΡΗ.




Για το τέλος θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ωραία αυτή συνέντευξη και να πω στο στους αναγνώστες σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...!!!

 













Σχόλια