Κώστας Αρμενόπουλος για Happy Virus, φιλία και ΑΕΚ


 Λίγες ημέρες μετά το πέρας των εορτών και με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου στο Γυμνάσιο Ψαχνών, στο Eviasmile μίλησε ο τραγουδιστής Κώστας Αρμενόπουλος για την happy virus, τα ΑΜΕΑ, τη φιλία, την ΑΕΚ και πολλά ακόμη. Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη




1. Κώστα με την παρούσα συνέντευξη θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για τη συμμετοχή στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου στο γυμνάσιο Ψαχνών, αλλά και στην στήριξη όλα αυτά τα χρόνια σε ότι αφορά τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Θα ήθελα να μου πεις τα συναισθήματα σου από την τελευταία εκδήλωση.

Απάντηση 

Φίλε Γιώργο,να σε ευχαριστήσω καταρχάς για τη συνέντευξη,για τα όμορφα λόγια σου και για την τιμή που μου κάνατε εσύ και το happy virus να τραγουδήσω στην εκδήλωση για τα παιδιά με ιδιαιτερότητες!

Και πως να πω όχι όταν μου προτείνεται κάτι τέτοιο!Η αγάπη που παίρνεις απο αυτά τα παιδιά είναι ανεκτίμητη και κάθε φορά που βρίσκομαι δίπλα τους διαπιστώνω πόση δύναμη ψυχής,πόση καλοσύνη και πόση αλήθεια διαθέτουν αυτοί οι άνθρωποι!



2. Κάποια από τα τραγούδια σου έχουν αποδοθεί και στη νοηματική γλώσσα. Για πες μου πως αισθάνεσαι για αυτό και αν πρόκειται στο μέλλον να υπάρξει και κάτι άλλο σε ότι αφορά τα ΑΜΕΑ 

Απάντηση

Έχουν αποδοθεί ναι και είναι τιμή μου,χαρά μου,απίστευτη.Η ιδέα ήταν του Διονύση και την υλοποίησε μέσω του Βαγγέλη Μιστιλόγλου.Ένα παιδί ιδιαίτερο που βρίσκεται δίπλα μου και αποδίδει στη νοηματική όλα μου τα τραγούδια στις ζωντανές μου εμφανίσεις.

Εννοείται οτι είμαι ανοιχτός σε τέτοιες συνεργασίες,είναι όπως είπα,τιμή μου.



3. Μένοντας στο κομμάτι των συναισθημάτων θα ήθελα να σε ρωτήσω τι σημαίνει για εσένα η φιλία και η έκφραση the mighty three;

Απάντηση:

Mighty three?Χαχα.Παρακολουθείς τον Διονύση Δηλέ στα media?

Φιλία...Είμαι του 0 ή του 100,είμαι των πράξεων κι όχι των λέξεων...κάνω δύσκολα φίλους γιατι δε πιστεύω στην απλή φιλία..αλλα στην ισόβια,την ουσιαστική φιλία.

Όταν χαρακτηρίσω κάποιον "δικό μου άνθρωπο" τον στηρίζω μέχρι τέλους..είναι ο άνθρωπος που εμπιστευόμαι περισσότερο και περιμένω να με εμπιστεύεται κι αυτός το ίδιο..γίνεται αδερφός...

Οταν τελειώσει η φιλία το λέω...όπως ζητάω κι απο τον άλλον να μου το πει,κουράζομαι με την αβεβαιότητα.

Αν η εμπιστοσύνη κλονιστεί τότε απλά η φιλία τελειώνει απο τη πλευρά μου..στην κυριολεξία ως δια μαγείας.

Mighty three είναι η λεζάντα μιας φωτογραφίας που ανέβασε πρόσφατα ο Διονύσης με εμένα και τον Σταύρο,τον αδερφό του.Είναι πράγματι μια "ισχυρή" 3άδα,όπως λέει και η λέξη,τριών ανθρώπων που αγαπιούνται πολύ μεταξύ τους,που δεν αφήνουν περιθώριο σε κανέναν να μπει "στη μέση" και μπορεί να μην έχουν και οι τρεις την ίδια μάνα αλλά νιώθουν αδέρφια



4. Απ' ότι μαθαίνουμε κάτι νέο ετοιμάζεις. Μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για αυτό; 

Απάντηση

Ετοιμάζεται κάτι πολύ δυνατό ναι.Κάτι πρωτότυπο,κάτι που δεν το έχετε ξανακούσει απο εμένα.Υπάρχει και σε αυτό το τραγούδι συνεργασία μου με το Διονύση αφού οι στίχοι είναι δικοί του.Δε μπορώ να αποκαλύψω πολλα παρα μόνο ένα..ο τίτλος του τραγουδιού περιέχει τη λέξη που χαρακτηρίζει τη ζωή μου,την εμμονή μου..με λίγα λόγια..εμένα😉.Λίγη υπομονή και είμαι βέβαιος πως θα μείνετε πολύ ευχαριστημένοι.



5. Τι σημαίνει για εσένα η Αγιά Σοφιά και το γήπεδο της ΑΕΚ;

Απάντηση

ΑΕΚ και Αγια Σοφιά!

Αυτή τη στιγμή "γράφω βραχνιασμένος" μετα τη προχθεσινή μου "επίσκεψη" στο στολίδι της χώρας μας.Δεν είμαι φανατικός..απλά είμαι ερωτευμένος με αυτή την ομάδα,πόσο μάλλον όταν την έχω υπηρετήσει ως γυμναστής.Δεν μισώ τις αντίπαλες ομάδες..ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να στηρίζει και να επιλέγει την ομάδα του.Πιστεύω στους υγιείς φιλάθλους κάθε ομάδας. .


6. Πώς ενώ ασχολείσαι τόσα χρόνια με την μουσική παραμένεις απλός και προσιτός σε όλους;

Απάντηση

Ο τρόπος που μεγάλωσα,τα εφόδια που πήρα..η οικογένεια μου..με έμαθαν πως στη ζωή το χρώμα,το επάγγελμα,τα χρήματα και το φύλλο δε παίζουν κανένα ρόλο στην πραγματική ευτυχία.Όλοι ίσοι,κανείς δε ξεχωρίζει..μη ξεχνάμε πως όλοι μας κοιτάμε τον ίδιο ουρανό..!



7. Κλείνοντας θα ήθελα να σου πω χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου, που είναι στις 12 Ιανουαρίου. Πόσο εύκολο είναι να είσαι Αιγόκερως; 

Απάντηση 

Σε ευχαριστώ Γιώργο.

Δε θεωρώ πως είμαι δύσκολος άνθρωπος ζητώντας αλήθεια κι εμπιστοσύνη απο το στενό μου κύκλο.Είναι δύο βασικές προϋποθέσεις για να προχωρήσει οποιαδήποτε σχέση.

Καλό είναι να ρωτήσουμε όμως και να μας απαντήσουν αυτοί που είναι δίπλα μου πως νιώθουν να έχουν δίπλα τους έναν αιγόκερω και συγκεκριμένα εμένα.🤣



Σχόλια