Η Ζωή δεν είναι τραγωδία του Αισχύλου ή του Σοφοκλή

 


Δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν όσοι διαβάσουν τις παρακάτω γραμμές. Είδα στο διαδίκτυο μια απάντηση του κου Νικολαΐδη για τον Αντώνη Κανάκη και τα όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή Ράδιο Αρβύλα την Δευτέρα το βράδυ. Μου εστάλη και εμένα για να την αναδημοσιεύσω. Για να προβώ όμως σε κάτι τέτοιο, είπα να δω ολόκληρη την εκπομπή, την οποία δυστυχώς δεν είχα δει προχθές. Κάθισα και την είδα μέχρι τελευταίο λεπτό. Πραγματικά είπαν ότι θα έλεγε κάθε Έλλην, αυτές τις ημέρες που διανύουμε, μετά το πολύνεκρο συμβάν με τα δύο τρένα στα Τέμπη.

Θα παραμείνω σε κάποια σημεία αρχίζοντας από την φράση "συναδέλφου" : " Δυστυχώς στο παρελθόν θυσιάστηκαν παιδιά στο Μαλιακό και φτιάχτηκε σύγχρονος δρόμος"! Και σε άλλο σημείο ο ίδιος δημοσιογράφος αναφέρει ότι δυστυχώς θυσιάστηκαν 57 άτομα για να αποκτήσουμε σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο. Δεν λέγονται τα παραπάνω ούτε καν για αστείο. Δεν χρειάζονται θυσίες για να αλλάξουν κάποια πράγματα. Δεν είναι η ζωή τραγωδία του Αισχύλου, του Σοφοκλή ή του Ευριπίδη. Ας το κατανοήσουμε κάποια στιγμή σε αυτόν τον κόσμο. 

Σε άλλο σημείο προβλήθηκε η τοποθέτηση ενός από τις σιδηροδρομικές γραμμές, ο οποίος ανέφερε ότι πολύ καιρό πριν είχαν γίνει αναφορές στα προβλήματα του κλάδου και ότι υπήρχε κίνδυνος να γίνει ένα τέτοιο δυστύχημα, αλλά ουδέποτε βγήκε κάτι τέτοιο στην δημοσιότητα, διότι τα δελτία τύπου κ.ο.κ. δεν "πουλάνε"!

Όλα αυτά και άλλα πολλά σχολιάστηκαν στην εκπομπή. Ας σεβαστούμε την μνήμη αυτών των ανθρώπων και ας αλλάξουμε από αυτή την στιγμή. Οι δημοσιογράφοι να τα βγάζουμε όλα στην δημοσιότητα και ας σταματήσουμε να ακολουθούμε γραμμές ένθεν και κειθεν. Ας κατανοήσουμε ποια είναι η δύναμή μας και ας βάλλουμε το δικό μας λιθαράκι για να αλλάξει αυτός ο δόλιος κόσμος. 

Και επειδή μπορούν κάποιοι να πουν ότι αυτά που γράφω ότι είναι υποκεινούμενα, έχω να πω ότι είναι. Είναι υποκεινούμενα από τις σκέψεις μου, την πίστη μου και την αγάπη μου προς τον συνάνθρωπο. Είναι "υποκεινούμενα"από τον θυμό και την οργή που έχω. από το ότι χάθηκαν τόσο άδοξα 57 και περισσότερες ψυχές ( δεν έχουμε ακόμη ακριβή αριθμό θυμάτων!)! 

Έχω πολλά να πω ακόμα, που θα ειπωθούν σε επόμενες αναρτήσεις. 


Σχόλια