Βιογραφικό Χριστίνας Κύλλα. Υποψήφια με τον Κώστα Μαρκόπουλο

 


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Ψαχνά,όπου εκεί ολοκλήρωσα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Είμαι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας με ειδίκευση στην Ιστορία.Έπειτα πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στα Γενικά Αρχεία του Κράτους του Νομού Εύβοιας. Τα τελευταία δέκα χρόνια παραδίδω μαθήματα σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια εκπαιδευτικής ψυχολογίας στο "Neapolis University Pafos".Παράλληλα παρακολουθώ το 9μηνο σεμινάριο του ΕΚΠΑ στην "Ειδική Εκπαίδευση". Είμαι κάτοχος πιστοποιητικού γνώσης χειρισμού Η/Υ και έχω παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων και ημερίδων με θέματα την Ιστορία,την εκπαίδευση ,την τέχνη και την λαογραφία. Διετέλεσα πρόεδρος του Χορευτικού Πολιτιστικού Συλλόγου " εν χορώ " με έδρα στην αρχή στη Καστέλλα και έπειτα στα Ψαχνά. Το 2019 ανέλαβα τη φιλολογική επιμέλεια του βιβλίου" Τριάδα Ιχνηλατώντας το παρελθόν διαμορφώνουμε το μέλλον "της συγγραφέα -εκπαιδευτικού Α. Αρβανιτά που αποτελεί έκδοση του Πολιτιστικού Εξωραϊστικού Συλλόγου Τριάδας "Νικ.Κριεζωτης".Η μητέρα μου Ευαγγελία Τσαντίλη καταγόταν από τα Ψαχνά ,ενώ ο μπαμπάς μου Σταύρος Κύλλας, παρόλο που η καταγωγή του είναι η Θεσπρωτία ,ζει εδώ πάνω από 40χρόνια αγαπώντας αυτό τον τόπο. Είναι συνταξιούχος εκπαιδευτικός. Εργάστηκε σε σχολεία του Νομού μας και ήταν διευθυντής στο Δημοτικό Σχολείο Μακρυκάπας. Είμαι παντρεμένη με τον Νίκο Αντωνιάδη,με καταγωγή από το Μακρυμάλλη, εργαζόμενο στο Σ.Υ.Φ .Ε. και μητέρα ενός τρίχρονου κοριτσιού. Όλα μου τα χρόνια εκτός από τα τέσσερα χρόνια των σπουδών μου ζω στα Ψαχνά, δραστηριοποιούμαι εδώ, ψωνίζω εδώ,διασκεδάζω εδώ και το παιδί μου μεγαλώνει εδώ. Γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα του Δήμου μου και του Νόμου μου , γι'αυτό και ως υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο συνδυασμό "Στερεά Περιφέρεια"του κ.Κωστα Μαρκόπουλου ,όλοι μαζι θα συμβάλλουμε για την ανάπτυξη,την υλοποίηση μεγάλων έργων,τη ισχυρή διοίκηση και την μεγαλύτερη προβολή της Περιφέρειας!

Σχόλια