Τάνια Παγώνη: Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος με τον Γιώργο Ψαθά


 Τάνια του Γεωργίου Παγώνη και της Αλέκας Κατσαρού. Γεννήθηκα, μεγάλωσα και διαμένω στα Ψαχνά Ευβοίας. Είμαι παντρεμένη με τον Χάρη Σίδερη, με τον οποίο έχουμε έναν γιο. Είμαι ιδιωτική υπάλληλος και δραστηριοποιούμαι στα Ψαχνά από το 1992. Για 12 χρόνια διετέλεσα μέλος της Δημοτικής Φιλαρμονικής με δάσκαλο τον αείμνηστο Γιώργο Σίνα. Από το 1992 έως το 2004 ήμουν μέλος του εκπολιτιστικού χορευτικού συλλόγου «Οι Ρίζες» με παραστάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, βάζοντας ένα λιθαράκι στην πολιτιστική ανάδειξη του τόπου μας. Τα τελευταία οκτώ χρόνια είμαι εθελόντρια στην ομάδα δημιουργικής απασχόλησης ΑμεΑ του Δήμου μας, το μεγαλύτερο σχολείο για εμένα και τους συνεργάτες μου. Η ενασχόλησή μας με τα κοινά αγκαλιάζει τον τομέα της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης για μια κοινωνία ανθρωπιστική, ίση για όλους, γεμάτη δράσεις που αναδεικνύουν την πολιτιστική κληρονομιά και την ιστορία μας. 

Αγαπητοί συμπολίτες, με μεγάλο αίσθημα ευθύνης σε όλη μου την πορεία, δέχτηκα την πρόταση του κ. Γιώργου Ψαθά -συμπορευτή μας στις εύκολες αλλά και στις δύσκολες στιγμές αυτού του τόπου- να είμαι υποψήφια τοπική σύμβουλος στα Ψαχνά, ώστε να πραγματοποιήσουμε όσα έχουμε οραματιστεί για την κοινωνία μας, με άξονα την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας και την υλοποίηση στόχων για ένα καλύτερο αύριο. Ως άνθρωπος και ως γυναίκα ζητώ τη στήριξή σας για να γίνω ακόμη πιο ενεργή, βάζοντας το δικό μου λιθαράκι στον τόπο που μου έδωσε εφόδια για το αύριο. 


Με εκτίμηση 

Παγώνη Τάνια


Σχόλια