Τι εννοώ ότι η Αντιπολίτευση είναι "για τα πανηγύρια"

 


Θα ήθελα να ξεκινήσω τελείως διαφορετικά την σημερινή ημέρα σε ότι αφορά το ιστολόγιο μου, διότι εχθές και προχθές πραγματοποιήθηκε η δεύτερη Αναπαράσταση της Μάχης των Βρυσακιων και θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς κάποιους ανθρώπους. Κάτι που θα κάνω σε επόμενη ανάρτηση μου. Σε αυτή εδώ όμως θα ήθελα να εξηγήσω τι εννοούσα με αυτό που έγραψα στην προσωπική μου σελίδα ότι η Αντιπολίτευση είναι για τα πανηγύρια.

Εγώ σπάνια γράφω την άποψη μου, κάτι που επρόκειτο να αλλάξει από εδώ και πέρα. Πρώτον για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω κανένα ζήτημα με τα πανηγύρια, διότι πάω και εγώ και πραγματικά σε όλους τους διοργανωτές αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Όμως σε ότι αφορά την αντιπολίτευση του Δήμου μας, και εννοώ την υπάρχουσα, με στεναχωρεί πολύ να μην παρευρίσκεται σε μια προσπάθεια που έγινε για να βγει το υπέροχο αποτέλεσμα της Αναπαράστασης της Μάχης των Βρυσακιων. Μία προσπάθεια άνευ χρώματος και αρώματος. Μα πως θα μπορούσε να έχει άλλωστε η ιστορία του τόπου μας; Όλο αυτό που έλαβε χώρα έγινε με αρκετή εργασία, από πολλούς εθελοντές και επιστήμονες που αφιέρωσαν αρκετό από το χρόνο τους, και με αγάπη για τον τόπο και την ιστορία. Πολλοί από τους πολίτες πριν από την Αναπαράσταση, δεν γνώριζαν καν την σημαντικότητα της περιοχής και τον ρόλο που έπαιξε στην Επανάσταση του 1821. Οι συμμετέχοντες και όσοι εργάστηκαν για την Αναπαράσταση, έβαλαν το δικό τους λιθαράκι για να γνωρίσουν οι νεώτεροι την ιστορία του τόπου μας. 

Και συνεχίζοντας έχω να πω, πως ζητούν στην αντιπολίτευση ανάπτυξη του τόπου, εάν δεν στηρίζουν την ιστορία μας, που μπορεί να μας οδηγήσει να κοιτάμε με μια αισιόδοξη ματιά στο μέλλον; Και όταν λέμε στήριξη εννοώ όχι στα λόγια, αλλά έμπρακτα, όπως με την παρουσία κ.ο.κ. 

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω βέβαια την Λαϊκή συσπείρωση Διρφύων-Μεσσαπίων, που έδωσε το παρόν στην Αναπαράσταση. 

Σχόλια