Ο Δήμος Γυφτονικολος υποψήφιος στο τοπικό συμβούλιο Ψαχνών με τον Γιώργο Ψαθά

 


Ονομάζομαι Γυφτονικολός Δήμος και κατάγομαι από τα Ψαχνά Ευβοίας . Είμαι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών Επιστήμων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ασκώ το επάγγελμα αποτελώντας μέλος του οικονομικού τμήματος της εταιρείας Septona. Με την σειρά μου κι εγώ θα ήθελα να ανακοινώσω πως αποδέχομαι με μεγάλη τιμή την πρόταση του φίλου Γιώργου Ψαθά, παίρνοντας μέρος στον εκλογικό αγωνα ως υποψήφιος τοπικός σύμβουλος . Είναι η πρώτη μου ενασχόληση με την πολιτική στα 26 μου χρόνια με σκοπό να βάλω τον ενθουσιασμό της ηλικίας και την όρεξη για δουλειά στην προσπάθεια να κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο . Αρωγός και υποστηρικτής κάθε νέας ιδέας με κατεύθυνση την αναβάθμιση του τόπου μας στέκεται ο επί 9 χρόνια δήμαρχος μας ενστερνίζομενος την ανάγκη ανάδειξης νέων ανθρώπων με όραμα .

Σχόλια