Υποψήφιος ο Θέμης Σταύρου με τον Γιάννη Μπουροδημο

 


Αγαπητοί συνδημότες/συνδημότισσες,


  Ονομάζομαι Ευθύμιος (Θέμης) Σταύρου, είμαι 30 ετών, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Τριάδα Εύβοιας από όπου και κατάγομαι.

   Είμαι γιος του Παύλου Σταύρου και της αείμνηστης Φωτεινής Χαλαστάρα από την Άτταλη Ευβοίας.

   Είμαι κάτοχος διπλώματος  Στελέχους Υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Logistics) καθώς επίσης και Στελέχους Διοίκησης και Οικονομίας. Εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος σε βιομηχανία στα Οινόφυτα Βοιωτίας.

   Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκινάει από μικρή ηλικία. 

   Απο το 2014 έως το 2018 υπήρξα μέλος & Γενικός Γραμματέας του ΑΠΣ Παντριαδικός.

Απο την ηλικία των 5 ετών ασχολούμαι με τον Πολιτισμό, την Παράδοση και τον παραδοσιακό χορό μέσα από τον Πολιτιστικό-Χορευτικό-Εξωραϊστικό σύλλογο Τριάδας «Ν.Κριεζώτης», στον οποίο  όντας ενεργό μέλος του ΔΣ από το 2018, έχω την τιμή να διατελώ χρέη Προέδρου τα τελευταία δύο χρόνια.

   Το νεαρό της ηλικίας μου, μου επιτρέπει αυθόρμητα να πράττω και να αναζητώ το καλύτερο για το μέλλον της νέας γενιάς.

   Η δραστηριοποίηση μου σε επίπεδο εθελοντισμού όπως επίσης και η αγάπη για τον τόπο μου, με παρακίνησε να αποδεχτώ την τιμητική αυτή πρόταση να θέσω τον εαυτό μου υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο με τον συνδυασμό «ΜΕΣΣΑΠΙΑΚΗ-ΠΑΡΑΔΙΡΦΥΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ», με επικεφαλής τον Γιάννη Μπουροδήμο, τον άνθρωπο που η εμπειρία του στην τοπική αυτοδιοίκηση μιλάει μέσω των έργων του, συμμετέχοντας ενεργά στην ομάδα ανθρώπων που έχω πίστη ότι μπορεί να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση στον Δήμο μας.  

   Η βελτίωση της καθημερινότητας των συνδημοτών μας, προωθώντας νέα αναγκαία έργα για την ανάπτυξη του τόπου μας, αποτελεί πρωταρχικό σκοπό μέσω των συνεχών προσπαθειών και αγώνων που είμαι πρόθυμος να δώσω με τις όποιες δυνάμεις μου, και είμαι βέβαιος πως θα εισακουστούν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των πολιτών, βγάζοντας τον Δήμο μας από την μιζέρια και την αδράνεια των τελευταίων ετών. 

  Με την πολύτιμη στήριξη σας, μπορούμε να καταφέρουμε πολλά! 


Με εκτίμηση,

Ευθύμιος(Θέμης) Σταύρου

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Διρφύων-Μεσσαπίων.

Σχόλια