Ο Παναγιώτης Μακρής υποψήφιος με τον Γιώργο Ψαθά

 


Αγαπητοί συμπολίτες – συνδημότες ονομάζομαι Μακρής Παναγιώτης , έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στο τοπικό διαμέρισμα Καστέλλας όπου ζώ εκεί με την σύζυγο μου Ρωμανού Σταυρούλα και τα 2 μας παιδία.

Είμαι στέλεχος ιδιωτικής κατασκευαστικής εταιρείας 28 χρόνια.

Ασχολήθηκα με τα κοινά και συγκεκριμένα το 2014-2019 ήμουν δημοτικός σύμβουλος με τον δήμαρχο Γεώργιο Ψαθά.

Το 2019 παρόλο που ήμουν εκτός δημοτικού συμβουλίου δεν σταμάτησα να παλεύω και να διεκδικώ πράγματα για τον δήμο μας.

Το αστυνομικό τμήμα εγκαταστάθηκε στον δήμο μας μετά από πολλές συναντήσεις με τους αρμόδιους φορείς ,στην αρχή με συμπολίτες μου και στην συνέχεια με δική μου προσπάθεια και του δημάρχου Γ. Ψαθά.

Το 2014 εξελέγην πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων & Διαμερισμάτων Ψαχνών ως και σήμερα, μετά το καταστροφικό σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» που υποβάθμισε το τότε ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΟΣ.

Ως εκπρόσωπος του μοναδικού φορέα διεκδικήσαμε μαζί με τον δήμαρχο Γ. Ψαθά και εκπροσώπους του εκπαιδευτικού ιδρύματος και καταφέραμε μετά από αλλεπάλληλες συναντήσεις σε βουλευτικά και υπουργικά γραφεία να έχουμε σήμερα ένα ισχυρό εκπαιδευτικό ίδρυμα, το συγκρότημα Ευρίπου υπό την αιγίδα του Εθνικού Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών. 

Στην καταστροφική πυρκαγιά της Β. Εύβοιας ήρθα σε επαφή με πυρόπληκτους και φιλοξενήσαμε πάνω από 100 άτομα.

Το 2022 ήρθα σε επαφή με την αντιπρύτανη του πανεπιστημίου Λέιντεν της Ολλανδίας και πετύχαμε 5ετη συνεργασία για την διαμονή των αρχαιολόγων φοιτητών στην περιοχή μας, που πραγματοποιούν έρευνα (πρακτική εξάσκηση)σε ιστορικά μνημεία του δήμου μας.

Το 2016 πρωτοστάτησα να επαναλειτουργήσει ο σύλλογος του χωριού μου ¨Αγγελής Γοβιός¨ μετά από 10 χρόνια αδράνειας όπου είμαι μέλος του Δ.Σ μέχρι και σήμερα.

Είμαι μέλος του Δ.Σ του συλλόγου γονέων & κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου Καστέλλας.

Έχουμε δημιουργήσει μια εθελοντική ομάδα που έχει ως δράση τον εξωραϊσμό θρησκευτικών και ιστορικών μνημείων της περιοχής μας καθώς και χώρων άθλησης.

Τέλος συμμετέχω σε εθελοντικές ομάδες που μέσα από αυτές αναδεικνύουμε τα ιστορικά γεγονότα του τόπου μας , όπως ¨Η Μάχη των Βρυσακίων ¨.

Επιθυμώ την ανάπτυξη του δήμου μας και επιδιώκω ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας , γι΄ αυτό και δέχτηκα την τιμητική πρόταση του δημάρχου και εκ νέου υποψήφιου Γ. Ψαθά να συνεχίσουμε μαζί.

Ότι κατάφερα ως σήμερα , τόσο στην προσωπική μου ζωή όσο και στα κοινά, ήταν με σεβασμό ,ήθος και τιμιότητα.

Ζητώ να μου δώσετε την δύναμη και να με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη σας και την ψήφο σας ώστε να συνεχίσω να διεκδικώ για το καλό του τόπου μας.


Με εκτίμηση

υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος

Μακρής Παναγιώτης

Σχόλια