Ο Αποστόλης Γκουτζιουκώστας υποψήφιος με τον Γιώργο Ψαθά

 


Συνδημοτισσες και συνδημότες , ονομάζομαι Αποστόλης Γκουτζιουκωστας κι έχω γεννηθεί στα Ψαχνα . Μεγάλωσα στην Καστέλα με τους γονείς μου και τον αδερφό μου Ανδρέα , καθηγητή σήμερα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. 

Είμαι παντρεμένος με την Δήμητρα Μπασινα από το Μιστρο , εργαζόμενη στον ιδιωτικό τομέα , στον τομέα της Λογιστικής .Έχουμε

 μια έφηβη κόρη την Όλγα που φοιτα στο Γυμνάσιο Ψαχνων 

Εδώ και 23 χρόνια δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας στο Δήμο Διρφυων -Μεσσαπιων .

Υπήρξα Γενικός Γραμματεας του Συνδέσμου Αυτοκινητιστων Ψαχνων .

Αποτελεσα ιδρυτικό μέλος των Εθελοντών Πυροσβεστων Ψαχνων , όπου μέχρι σήμερα συνεχίζω να συμμετέχω και να συμβαλω ενεργά. 

Διετέλεσα Ταμίας του ΑΠΟ ΚΑΣΤΕΛΛΑΣ και

είμαι μέλος του Εκπολιτιστικου Συλλόγου " ΑΓΓΕΛΗΣ ΓΟΒΙΟΣ " στη Καστελλα . Καθώς θεωρώ ότι η αγάπη για το τόπο μας πρέπει να φαίνεται έμπρακτα.  

Αποφασισα λοιπόν να δώσω κι εγώ τον αγώνα μου στο πλευρό του νυν κι εκ νέου υποψήφιου Δημάρχου με τον συνδυασμό ΔΗΜ.Ο.Σ κ.Γιωργου Ψαθα , γνωρίζοντας την αγάπη του και την αγωνία του για τον τόπο και τους δημότες του , τα οποία συμμερίζομαι απόλυτα. 

Είναι η κατάλληλοτερη στιγμή να συμμετέχω στην Αυτοδιοίκηση καθώς επιθυμώ κι εγώ να συμβαλω στην Δημιουργία ενός Δήμου Διρφυων - Μεσσαπιων σύγχρονου και δημιουργικού που θα βελτιώνει την καθημερινότητα των δημοτών του.

Θα κανει την πόλη μας , μια πόλη για όλους δηλώνοντας το παρών σε κάθε χωριό σε κάθε γειτονιά. 

Θα είναι τιμή μου να συμμετέχω στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο και να συνεργαστώ ακόμη και με ανθρώπους με διαφορετικές απόψεις κι αντιλήψεις αλλά με ένα κοινό στόχο. 

Ένα Δήμο που θα συνεχίζει να στηρίζει τα παιδιά του .

Με διάλογο, διαβούλευση, διαφάνεια. 

Σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να είμαστε Όλοι Μαζί!!!


Με εκτίμηση 

Αποστολής Γκουτζιουκωστας.

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου 

Διρφυων - Μεσσαπιων

Σχόλια