Η Μαρία Βασιλείου υποψήφια με τον Γιώργο Ψαθά

 


Ολοκληρώνοντας δύο θητείες ως δημοτική σύμβουλος με αίσθημα ευθύνης και προσφοράς

επαναδιεκδικώ την εμπιστοσύνη και τη στήριξη σας δίπλα στο Δήμαρχο μας, Γιώργο Ψαθά.

Εργάστηκα και συνεχίζω να εργάζομαι με εντιμότητα και ειλικρίνεια.

Από το 2014 μέχρι σήμερα είμαι πρόεδρος της Α/θμιας σχολικής επιτροπής ενώ έχω

διατελέσει Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, εντεταλμένη

σύμβουλος στο Βοήθεια στο σπίτι, μέλος της Οικονομικής Επιτροπής, μέλος διαφόρων

επιτροπών του δήμου, μέλος της ΔΗΚΑΔΙΜΕ όπως και επί πέντε χρόνια ξεναγός στο

Λαογραφικό Μουσείο Ψαχνών. Η ενασχόληση μου στο δήμο είναι καθημερινή και αμισθί.

Όλη τη διαδρομή της ζωής μου την έχω διανύσει στα Ψαχνά γι’ αυτό με γνωρίζετε και σας

γνωρίζω . Για όσους δε με γνωρίζουν, είμαι η Μαρία Βασιλείου , συνταξιούχος

εκπαιδευτικός, παντρεμένη με το Γιώργο Γλυκό και έχω δύο παιδιά, την Ελένη και τον

Παναγιώτη.

Σχόλια