Ο Παναγιώτης Ματρακας υποψήφιος με τον Γιώργο Ψαθά

 


Συμπορευόμαστε από το 2010 και Συνεχίζουμε μαζί τη συνεργασία και την κοινή μας πορεία με το Δήμαρχο Γιώργο Ψαθά για την επίτευξη των στόχων για ένα καλύτερο αύριο με Ήθος, Εντιμότητα και Σεβασμό προς το συνάνθρωπο μας.

Είμαι ο Παναγιώτης Ματράκας του Χαράλαμπου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Ψαχνά. Εχω δύο κόρες, την Εύη(πτυχιούχος αισθητικός) και τη Δήμητρα (πτυχιούχος Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών). Είμαι παντρεμένος με τη Γιάννα Δούδαλη και ζούμε μόνιμα στα Ψαχνά.

Σπούδασα στο Τμημα Οικονομικών και Ναυτιλιακών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Έχω εργασθεί σε Ναυτιλιακές εταιρείες ως Διοικητικό και Οικονομικό Στέλεχος. Διετέλεσα Οικονομικός Διευθυντής σε μεγάλη επιχείρηση στο χώρο της διατροφής για πολλά έτη καθώς και Οικονομικό Στέλεχος Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού.

Είμαι Αντιδήμαρχος Οικονομικών από το 2015 μέχρι και σήμερα στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων, επίσης διετέλεσα πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής καθώς και Πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας από το 2014 έως το 2019.

Σχόλια