Γιώργος Κικιδης, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Γιώργο Ψαθά

 


Αγαπητοί φίλοι,


  Ονομάζομαι Γιώργος Κικιδης, γεννήθηκα και μεγάλωσα στο χωριό Μαυροπουλο, το οποίο υπάγεται στην κοινότητα Μιστρου, του Δήμου Διρφυων-Μεσσαπιων.

  Ειμαι έγγαμος και έχουμε αποκτήσει με την γυναίκα μου, Κατερίνα, τρία παιδιά.

  Η πολυετής εμπειρία μου στο χώρο της εργολαβίας - τεχνικών έργων με καθιστά ικανό να συνεισφέρω με τις γνώσεις μου και στο τεχνικό κομμάτι του Δήμου.

  Τα τελευταία 12 χρόνια δραστηριοποιούμαι ενεργά με τα κοινά και έχω υπάρξει ιδρυτικό μέλος του Εκπολιτιστικου Συλλόγου Μαυροπουλου, του οποίου διατέλεσα Πρόεδρος 6 χρόνια και παραμένω ενεργό μέλος έως και σήμερα.

  Η πραγματική αγάπη για τον τόπο μου είναι αυτή που με ώθησε να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Δημάρχου κ. Γιώργου Ψαθα.


  Ζητώ λοιπόν την στήριξη σας, την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023 με στόχο να συμβάλουμε στη Δημιουργία ενός ισχυρού Δήμου.


 Με εκτίμηση, 


Γιώργος Κικιδης, 

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη ΔΗΜ.Ο.Σ.

Σχόλια