Ο Μιχάλης Καλαβρής υποψήφιος στην Τ.Κ. Ψαχνών με τον Γιώργο Ψαθά

 


Φίλες και φίλοι.


Είμαι ο Μιχάλης Καλαβρής.

Γεννήθηκα και κατοικώ στα Ψαχνά με την οικογένεια μου. Είμαι παντρεμένος με την Ζωή Καλαβρή και έχω δύο παιδιά,τον Χρήστο και την Καλλιόπη.

Είμαι Ιδιοκτήτης του τουριστικού γραφείου "Μεσσάπεια Travel" , και από το 2019 έως και σήμερα έχω την τιμή να διατελώ Πρόεδρος της Δημοτικής κοινότητας Ψαχνών.

Στην πενταετία που διανύσαμε αντιμετωπίσαμε δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις στην περιοχή μας όπως η πανδημία, οι καταστροφικές φωτιές, οι πλημμύρες, αλλά και πολλές δυσκολίες στην καθημερινότητά μας στον τομέα της καθαριότητας, στο οδικό μας δίκτυο, και σε άλλα πολλά.

Προσπάθησα να είμαι παντού και καθημερινά  παρών όπου χρειάστηκε και όπου μου ζητήσατε ώστε να προσφέρω και εγώ από την πλευρά μου με την συνεργασία του Δημάρχου και των Αντιδημάρχων προκειμένου να λύσουμε και να ξεπεράσουμε τα προβλήματα μας  καθώς και να βελτιώσουμε όσο μπορούσαμε περισσότερο  με καθημερινές  παρεμβάσεις την ποιότητα της ζωής μας.

Δεν θα σταματήσουμε να προσπαθούμε, ώστε ο τόπος αυτός που όλοι μας  αγαπάμε να φτάσει στο επίπεδο που του αξίζει με συνεργασία, όρεξη, και συλλογική δουλειά.


Αγαπητοί φίλοι και συμπολίτες.

Το 2019 με τιμήσατε με την ψήφο σας και με εκλέξατε Πρόεδρο Ψαχνών.

Σήμερα, κοιτάζοντας σας  στα μάτια, ζητώ εκ νέου την ψήφο σας και την  στήριξη σας ως Υποψήφιος Πρόεδρος τοπικού συμβουλίου Ψαχνών, ώστε να συνεχίσουμε και να συνεχίσω και εγώ προσωπικά να προσπαθώ  για το καλύτερο του τόπου μας.


 


Με εκτίμηση


Μιχάλης Καλαβρής

Πρόεδρος Τ. Κ. Ψαχνών

Σχόλια