Η Βασιλική Σκούρου υποψήφια με τον Γιώργο Ψαθά

 


Αγαπητές συνδημότισσες και συνδημότες,


 Είμαι η Βασιλική Σκούρου , κόρη του Γεωργίου Σκούρου και της Παναγιώτας (Γιούλας) Σκοπελίτη. Γεννήθηκα , μαθήτευσα , ζω και εργάζομαι στα Ψαχνά τα οποία λατρεύω! Εργάστηκα ως καθηγήτρια Αγγλικών στην ιδιωτική εκπαίδευση από το 1994 σε γνωστό Φροντιστήριο της πόλης και από το 2011 δραστηριοποιούμαι στο χώρο της διδασκαλίας Αγγλικών ως ελεύθερη επαγγελματίας. 

 Στα πλαίσια του ανήσυχου πνεύματος που με διακατέχει έχω παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, με κυριότερα αυτά της Γενικής Ψυχολογίας και Παιδοψυχολογίας.

 Η πρώτη μου ενασχόληση με την πολιτική ήταν οι προηγούμενες Δημοτικές εκλογές. Όλοι όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά πως οι αρχές και οι αξίες με τις οποίες έχω γαλουχηθεί είναι μια ισχυρή βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκε αυτή μου η απόφαση .

 Ένας σεβαστός αριθμός συνδημοτών μας το απέδειξε και με τη στήριξή του δια της ψήφου του στο άτομό μου. Αν και δεν κατέστη δυνατόν να τους εκπροσωπήσω ενεργά στο συμβούλιο, δεν έπαψα ποτέ να προσπαθώ για το καλύτερο με κάθε τρόπο, είτε καταθέτοντας προτάσεις ,είτε μέσω εθελοντικής δράσης όταν ήταν αναγκαίο. 

 Ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά, όπως είχα δηλώσει και το 2019 είναι επειδή πιστεύω πως ο άνθρωπος είναι το σύνολο των πράξεων του, ό,τι έκανε… ό,τι κάνει… ό,τι μπορεί να κάνει!!!

 Έχω δουλέψει όλα αυτά τα χρόνια με παιδιά , κι έχοντας αφουγκραστεί τις ανάγκες τους ως άνθρωπος με υψηλό δείκτη συναίσθησης και με διάθεση προσφοράς στην πόλη μας, αποδέχθηκα εκ νέου την πρόταση να είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον νυν Δήμαρχο κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΨΑΘΑ , γιατί θαυμάζω τη σεμνότητα, αμεσότητα,

αποφασιστικότητα αλλά και την αποτελεσματικότητα που τον διακρίνει.

 Πιστεύω επίσης αυτό που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα δεν είναι τα λόγια, όσο εύηχα κι αν είναι αυτά, αν δε συνάδουν με τα έργα !

 Είμαι άνθρωπος που έχει μάθει να δουλεύει σκληρά και να στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις ,με μοναδικό σύμμαχο το Θεό, την επιμονή ,την υπομονή, την αγάπη για το συνάνθρωπο παραμερίζοντας πολλές φορές το προσωπικό μου όφελος.

 Ευελπιστώ η στήριξη σας δια της ψήφου να μου δώσει την ευκαιρία να είμαι η δική σας φωνή στο συμβούλιο , κι όλοι μαζί να συνεργαστούμε για ένα Δήμο που οραματιζόμαστε αλλά κυρίως για ένα Δήμο που αξίζει σε όλους και πρωτίστως στα παιδιά του τόπου μας!


Με εκτίμηση και σεβασμό,

                                  Σκούρου Βασιλική του Γεωργίου

Σχόλια