Η Παπαδημητρίου Παναγιώτα υποψήφια με τον Γιώργο Ψαθά

 


Ονομάζομαι Παπαδημητρίου Παναγιώτα, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Μακρυκάπα του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων και φοίτησα στο Γυμνάσιο και Λύκειο Ψαχνών. Είμαι παντρεμένη επί 25 χρόνια με το Δεμερτζή Χρήστο και έχουμε 3 παιδιά.

Επί 19 χρόνια εργάστηκα σε μεγάλες επιχειρήσεις αξιοποιώντας τις γνώσεις του πρώτου πτυχίου μου στην Οικονομία και Διοίκηση, ενώ πρόσφατα επικαιροποιήσα τις γνώσεις και τις δεξιότητές μου, ολοκληρώνοντας τη φοίτηση μου στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών(ΑΣΟΕΕ), με κατεύθυνση σπουδών στην ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Παράλληλα, εργαζόμουν στην οικογενειακή επιχείρηση βιώνοντας και έμπρακτα το "επιχειρείν".

Έτσι, δημιούργησα τις προϋποθέσεις να μπορώ να υποστηρίζω την ανάγκη και άλλων ατόμων για εξέλιξη, μεταλαμπαδεύοντας τις Γνώσεις, τις Δεξιότητες και τις Εμπειρίες που διαθέτω μέσω της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με την οποία ασχολούμαι.

Αποφάσισα να στηρίξω την υποψηφιότητα του Γιώργου Ψαθά ως Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος επειδή πιστεύω στην Αυθεντικότητα του χαρακτήρα του που σε συνδυασμό με την Ευελιξία και τη Δυναμικότητα που έχει δείξει ότι διαθέτει, μου δίνουν την ώθηση που χρειάζομαι ώστε να γίνω μέλος της Ομάδας και συνεργός στο Όραμα για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας.

Στο χέρι μας είναι με δυναμικές και καινοτομες ιδέες, να αναδείξουμε και να προβάλλουμε τα μοναδικά και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Δήμου μας, δημιουργώντας ευκαιρίες για όλους και αναβαθμιζοντας την ποιότητα ζωής μας.

Σχόλια