Ευχαριστήριο Αφενδρας Σοφίας


 Φίλες και φίλοι μου ,


Πολλά συναισθήματα και σκέψεις που δύσκολα μπορούν να αποτυπωθούν με λόγια …

Η θριαμβευτική νίκη του συνδυασμού ΔΗΜ.Ο.Σ του Γιώργου Ψαθά απέδειξε την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας σε όλη την ομάδα !!!

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμότερες ευχαριστίες μου για την εμπιστοσύνη και την τιμή που μου κάνατε να συνεχίσω να σας εκπροσωπώ στο δημοτικό συμβούλιο .

Η επιλογή σας όμως να με αναδείξετε πρώτη σε ψήφους αποτελεί για μένα μια συγκινητική στιγμή , με κατακλύζει ένα βαθύτατο αίσθημα ευγνωμοσύνης και υπευθυνότητας που δε μπορει να αποτυπωθεί με λόγια … 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!

Γνωρίζω βαθιά μέσα μου ότι ο ο λόγος που με τιμήσατε και πάλι είναι η βεβαιότητα ότι δε θα προδώσω την εμπιστοσύνη σας. Και να είστε σίγουροι γι αυτό!

Στον ίδιο δρόμο που βάδισα από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα με τα κοινά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση με την δική σας στήριξη, θα συνεχίσω και αυτή την πενταετία . Υπόσχομαι ότι θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας, με το ίδιο πάθος και σεβασμό προς όλους τους δημότες … και να ξέρετε ότι πέρα από τις όποιες αρμοδιότητες μου δοθούν, θα συνεχίσω να είμαι η Άντα σας .


Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συνυποψήφιους για τον αγώνα που δώσαμε με εντιμότητα, ήθος και αξιοπρέπεια .


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου και τους φίλους μου, που ήταν δίπλα μου, πάλεψαν μαζί μου και μου έδιναν δύναμη όλη τη προεκλογική περίοδο .


Τέλος, θα μου επιτρέψετε τη πρωτιά μου να την αφιερώσω στον ΜΠΑΜΠΑ μου, που, παρόλο που σ' αυτές τις εκλογές δεν ήταν δίπλα μου με φυσική παρουσία, είμαι σίγουρη ότι από κει ψηλά με βοηθούσε και με καθοδηγούσε και θα είναι πολύ περήφανος για το κοριτσάκι του ….


Σας ευχαριστώ πολύ !!!!!! ❤️❤️❤️


Με εκτίμηση 

Σοφία Αφένδρα ( Άντα )

Σχόλια