Πρωινή καφεμάθησις,: Αν κάτι δεν λειτουργεί άλλαξε τον τρόπο


 Πολλές φορές κάτι που δεν λειτουργεί στη ζωή μας θέλουμε να το πετάξουμε. Το ίδιο περνούσε από το μυαλό μου εδώ καιρό σε ότι αφορά το παρόν ιστολόγιο. Έλεγα αφού δεν μου επιφέρει κάτι, γιατί να το κρατάω; Όμως δεν μπόρεσα να το πράξω διότι το έχω τόσα χρόνια και το βλέπω σαν παιδί μου και τους αναγνώστες σαν οικογένεια μου. 

Έτσι πήρα την μεγάλη απόφαση: Θα βρω τρόπους ώστε να γίνει και καινοτόμο για την περιοχή και να αρχίσει να επιφέρει και κάτι. 

Και αυτό πως θα συμβεί; Ερώτημα που έκανα και εγώ στον εαυτό μου. Οι περιοριστικές απαντήσεις ήταν: Μα αφού δεν έχει μέλλον τι το σκέφτεσαι. Και πολλές απόψεις στριφογύριζαν στο μυαλό μου. 

Όμως οι ενδυναμωτικες απόψεις μου έλεγαν άλλα. Μέσω της γνώσης και της επικοινωνίας μπορούν να συμβούν οι αλλαγές. 

Μπορείτε και εσείς ως αναγνώστες να βοηθήσετε προς την κατεύθυνση της αλλαγής. 

Εξαιρετικές πράξεις 

Αν θέλετε να επιτύχετε βάλτε την γνώση και την μάθηση στη ζωή σας.

Υπέροχος εαυτός  




Αξίζεις κάθε όνειρο που καλλιεργείς, και όλοι μας επιθυμούμε να δούμε την πιο φωτεινή σου πλευρά. 


Σχόλια