Εύα Λιανού Πετρόπουλου: Πιστεύω μόνο τις πράξεις όχι τα λόγια


Διάβασα το παρακατω κείμενο της αγαπημένης φίλης Εύας Λιανού Πετρόπουλου και χάρηκα πολύ που μου επέτρεψε να το αναδημοσιεύσω.

Οι λόγοι είναι πολλοί, αλλά ένας εξ αυτών είναι για να την ευχαριστήσω και να της πω ότι μου άρεσε πολύ η πρόταση, που μου είχε κάνει για συνεργασία, όταν της είχα πάρει συνέντευξη (όσοι δεν είχατε διαβάσει την συνέντευξη κάντε κλικ εδώ). Μια πρόταση,που δεν έμεινε στα λόγια αλλά προχώρησε και στην πράξη. 

Ιδού τι αναφέρει το παρακάτω κείμενο:


 Πιστεύω μόνο τις πράξεις.....

Όχι τα λόγια


Κουράστηκε η καρδιά μου από την πολύβουη ανυπαρξία του κάθε περαστικου, που τόλμησε να μπει ανεύθυνα στη ζωή μου και να την ανακατέψει χωρίς δεύτερη σκέψη!!!


Μάθετε πρώτα να λέτε αυτές τις βασικές λέξεις:

_Ευχαριστώ_

_Παρακαλώ_

_Μου λείπεις_

_Σε σκέφτομαι_

_Σε αγαπώ_

_να προσπαθήσουμε.._

_Είμαι εδώ για εσένα_

_Είσαι η προτεραιότητα μου_

_Είμαι ευγνώμων για την στήριξη σου_

Έρχομαι....

Εσύ με κάνεις να χαμογελάω


ύστερα να μπαίνετε στις ζωές των άλλων με ευθύνη και σεβασμό !!!

Τολμηστε να βγείτε έξω, από το φόβο της συνήθειας....

Απλά τολμηστε να ζήσετε...

Αλλιώς μην ενοχλείτε τους ανθρώπους....

Η ζωή είναι αρκετά περίπλοκη όπως είναι....


Δεν έχουμε έρθει εδώ για να αναρωτιόμαστε αν μας θέλετε ή όχι.

Μιλήστε ελεύθερα αλλιώς προχωρήστε τη ζωή σας

Η Αγάπη είναι ενέργεια

Μια ενέργεια φωτός και αφθονίας, όσο την κρατάτε φυλακισμένη... περιορίζεται τις πιθανότητες της αληθινής ευτυχίας...


Εύα Πετρόπουλου Λιανου

Σχόλια