Από τον Πουρνο η καταγωγή του μοναδικού επιζώντος από το πολύνεκρο τροχαίο στην Ξάνθη


 Ο μοναδικός επιζών του αυτοκινήτου το οποίο κόπηκε στα δύοστην Ξάνθη σήμερα ο συνοδηγός, μόλις 22 ετών, Νίκος Μετοχιάτης, ο οποίος σώθηκε εξαιτίας του εκσφενδονισμού του από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου τη στιγμή της σύγκρουσης. Ο Νίκος Μετοχιάτης κατάγεται από το χωριό του Πούρνου του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων.


Η υγεία του βελτιώνεται μέρα με τη μέρα, με δεδομένο ότι τα τραύματά του δεν απειλούν τη ζωή του. Μέσω του evia online ο 22χρονος Ευβοιώτης Νίκος Μετοχιάτης, μίλησε για πρώτη φορά μετά από το τραγικό δυστύχημα, στέλνοντας το ακόλουθο μήνυμα: «Είμαι συγκλονισμένος και βαθιά στενοχωρημένος για τον θάνατο των φίλων μου. Έμαθα για τον άδικο χαμό τους χθες Δευτέρα. Ακόμα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω πώς είμαι ζωντανός. Θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου το ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου για την εξαιρετική φροντίδα του και όλους όσοι ενδιαφέρθηκαν για ‘μένα. Πάνω από όλα ευχαριστώ τους δύο αδερφικούς μου φίλους, τον Γιάννη και τον Δημήτρη Παπαγεωργίου. Ελπίζω σύντομα να είμαι τελείως καλά και να επιστρέψω στο αγαπημένο μου χωριό, για να ανταμώσουμε και πάλι».

**The only survivor of the car that was split in two in Xanthi today is the 22-year-old co-driver, Nikos Metochiatis, who was saved due to being thrown from the car’s windshield at the moment of the collision. Nikos Metochiatis is from the village of Pournos in the Municipality of Dirfyon-Messapia.


His health is improving day by day, given that his injuries are not life-threatening. Through Evia Online, 22-year-old Evian Nikos Metochiatis spoke for the first time after the tragic accident, sending the following message: "I am shocked and deeply saddened by the death of my friends. I learned about their unjust loss yesterday, Monday. I still cannot realize how I am alive. I want to thank from the bottom of my heart the medical staff of the Hospital for their excellent care and everyone who showed concern for me. Above all, I thank my two dear friends, Giannis and Dimitris Papageorgiou. I hope to be completely well soon and to return to my beloved village so we can reunite again."**

Σχόλια