Τι ειπωθηκε τελικα για το Πανεπιστήμιο; Δειτε βιντεο
Και Evia ,και All Right .Με υπογραφή !
Όποιος συντασσεται με το σχέδιο για Πανεπιστήμιο Ρούμελης και δηλώνει ότι <<,στηρίζει απόλυτα το οραματικό στοιχείο ,την πρωτοβουλία>>,είναι εξ αντικειμένου ενάντια στην ευδοκίμηση του Συγκροτήματος Ευρίπου .
Το《και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ》της τοποθέτησης του βουλευτή #ΘανάσηΖεμπίλη,μέσα στα Ψαχνά ,στο πολιτικό μνημόσυνο του Γιώργου Ψαθά,δεν μπορούσε παρά να γνωρίσει αντιδράσεις.
Τόσο από συμπολίτες,πρόσωπο με πρόσωπο (προεδρο Ψαχνών,δημ συμβούλους),όσο και μέσα από αναρτήσεις και σχολιασμούς στο διαδίκτυο .
Με τις αντιδρασεις για την επαμφοτερίζουσα στάση του βουλευτή να μην μπορεί να καμφθούν από καθοδηγούμενες ερμηνείες περί προσπάθειας στοχοποιησης του(βλέπε τοπικά σαιτ) .
Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό και από τον βουλευτή και από όλους :
Η Στερεά Ελλάδα -πέρα από το επιφανειακό ζήτημα της επωνυμίας- έχει Πανεπιστήμιο.Για την ακρίβεια ,Τρία.Και το ένα από αυτά είναι το Συγκρότημα Ευρίπου,που καλύπτει πολλά από τα δέλεαρ της φοιτητικής επιλογής.
Παράρτημα του πλέον ιστορικού και πρώτου τη τάξει Πανεπιστημίου της χώρας,του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Με πέντε Τμήματα ποικίλων αντικειμένων, με πιστοποιημένα από την ΕΘΑΑΕ προγράμματα σπουδων, που εξασφαλίζουν επαγγελματικά δικαιώματα στους απόφοιτους τους.
Σε ασφαλή περιοχή με εγγύτητα στην πρωτευουσα και με συγκρατημένο κόστος διαβίωσης.
Η χωρίς- μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας -πρωτοβουλία για Πανεπιστήμιο Ρούμελης ,προφανώς σκοπεύει στην απορρόφηση των υπαρχόντων Πανεπιστημιακών Τμημάτων και ίσως,εξηγεί τον λόγο που μέχρι στιγμής δεν στηρίζονται έμπρακτα .
Οπως για παράδειγμα με το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας που περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων εγκαταστάσεων αλλά και την αναβάθμιση υπάρχουσων φοιτητικών εστιών.
Προγραμμα από το οποίο ,παρά τη συναντηση του βουλευτή με την Υπουργό, απουσιαζουν το Συγκρότημα Ευρίπου και τα ΨΑΧΝΑ ....
Εν τέλει ,ο καθείς φέρει το βάρος των λόγων και των πράξεων του.
Σε ότι με αφορά :
Είμαι Ευβοιώτης ,είμαι Ψαχνιώτης και έχω την ιδιότητα του ενεργού κομματικού στελέχους,της όποιας βαθμίδας επιθυμεί κανείς να με κατατάσσει.
Και όχι του 《πολιτικού φίλου》του όποιου προσώπου μου αποδίδεται και του άκρατου υποστηρικτή κάθε αξιωματουχου.
Ειμαι μέλος της τοπικής κοινωνιας, είμαι Ένα με τους συμπολίτες μου.
Με συνεπή τη δράση υπέρ των συμφερόντων της ευρύτερης περιοχής και των ανθρώπων της .
Ρόλους που με ευκρίνεια συμβολίζει η επωνυμία του
Evia(Ευβοια) All Right (όλα δεξια)
Ρόλους που με ευθύνη ,με συνεπεια και επώνυμα ,συν-υπηρετώ κατά προτεραίοτητα .
Υ.Γ .Παραθέτω το απόσπασμα του video από το αρχικό τμήμα της παρέμβασης του Θανάση Ζεμπίλη ,με την δήλωση απόλυτης πολιτικής και προσωπικής υποστήριξης στην πρωτοβουλία του Περιφερειαρχη και της ΠΕΔ.
Για την παρακολούθηση όλης της παρέμβασης ,συνδέστε το εν λόγω απόσπασμα με το υπόλοιπο του video που είχε δημοσιοποιήσει ο βουλευτής .Ως συνέχεια στο μάρς των ασκήσεων κοπτοραπτικής.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ.....
Εμεις ξεκαθαρίσαμε λοιπόν ποιανου συμφεροντα υπηρετουμε ,ας τα ξεκαθαρίσουν και κάποιοι δήθεν ντόπιοι....
Με εκτίμηση
Μιχάλης Καλαβρής
Μέλος ΔΕΕΠ Ευβοίας .

Η γαλή πέρδεται ή ο ποντικός βρυχάται;
ΑπάντησηΔιαγραφή